[Linux] Re: ASM - debug

From: Altan Demirkilic (c9731395@student.cankaya.edu.tr)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 10:18:11 EEST

Selam..
On Tue, 19 Jun 2001, Ahmet TaY wrote:

> Merahabalar;
> DOS 'ta Aseembly yazmak icin debug komutu vardir ya;
> Linux'ta buna benzer bir komut varmi?..
> Assembly dilini linux'ta nasil kullanabilirim.?

Assembly dilini linuxta kullanmak icin nasm'i onerebilirim RH
kullaniyorisen development alt bolumunde rpm olarak bulabilirsin diger
dagitimlarda olup olmadigini bilmiyorum download etmek icin shu linkten
yararlanabilirsin : www.web-sites.co.uk/nasm/

ek olarak nasm-rdoff paketinide alirsan oldukca faydasini goreceginden
eminim bu paket nasm icin ek toollar iceriyor...

Iyi calismalar...

DEMIRKILIC Altan