[Linux] Linux tartismasina nokta koymak babinda

From: Xlinux (xlinux@gmx.net)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 19:45:53 EEST

Herkese tekrar selam;

Tartışmalarda çekilmek istenilen boyuttan rahatsız oldum. Sanki olay yarış
havasına girdi. Birileri, ben linux geliştiriyorum, birileri assmebly
biliyorum demeye, bizi de sadece email client kullanan birisi haline
getirmeye başladı. Üzüntüm bana yakıştırılan abudik gubudik lakaplar ya da
laflar değil, sevgili arkadaşların, hipersonik yaptım/ettim lafları idi.

Ancak şunu bir kişi anlamadı. Amaç; yani benim amacım, hiçbir şekilde,
"linux Allah'ın belası birşeydir!!!" demek değildi. Burayı anlayamadınız.
Linux'a toz kondurmam boyutuna getirdiniz. Amacım, Ms realitesinide
görmeniz, ve Ms'e sövmek ile birşey kazanamadığınızı sadece belirtmek idi.
Bunu anlamanızıda pek beklemiyordum zaten.

Ms'i eleştirieken, iyi yanlarınıda söylemenizi isterim. Tek amacım da bu idi
zaten. Bu listede bazen çok gereksiz, atıflar oluyor, Ms hakkında. Ben de
Ms'in bir numaralı ajanı olmasam da, dünyada her ne kim yazmışsa yazsın,
denemyeceğim bir OS, kullanmıyacağım bir dil, kurcalamayacağım birşey
olmadığından ve olmasını istemediğimden biraz fazla üstünüze geldim galiba.
Sonuçta herkes benim gibi, canı sıkılınca Ms, ondan sıkılınca Linux açacak
kadar tatlı değil. Hatta evinin penceresine bakmak iğrenti oluşturur olmuş.
:-)

Tabi herkese saygı ve sevgi sonsuz derecede. Beni aşağılayan ya da o manaya
getiren, çalışmalarını bu yönde sürdüren bilumum arkadaşlara da teşekkür
ederim. Sinirlenince ne olduğunuzu bizzat görmüş oldum/olduk. Azcık Ms
yazınca sabır gösteremediniz, ya siz ileride MS'te çalışırsanız ben size
sorarım :-)

Ve kendisi bilmesede sevdiğim, en azından yaptıklarını gözüm ile gördüğüm
bir (rakam ile 1) kişinin uyarısı ile bu konuya, kendi tarafımdan burada
nokta koyuyorum. Ancak devam ederse tartışma, elimi tutamayabilirim. :-)

Herkese sevgiler.

(Ms lafına fazla kızmayın. Siz kaybedeceksiniz. Sonuçta linux ta uzman
olmak, Ms de çöpçü olmak demek değildir. Bu kadar kolay bir sistemi,
Linux'un yanına eklemek extra kardır benim için, sizin için. Mesela google,
unix bilen adam, C bilen, Tcp/Ip ci adam istiyor. Ama mesela MCSE isteyen
yerde çok. Demekki Ms bilmekte zarar değil. Fazla bilgiden kimse ölmez. İyi
ya da kötü....)