[Linux] Ynt: Teknik servis standardi...

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 17:33:11 EEST

Merhaba ,
    sizler bu konudaki bilgi birikimlerinizi paylasirsaniz birde
organizasyonu yapacak birisi olursa neden olmasin, gecen haftalarda bizim
nulkeer tip A.b.d baskani hocamizla konusurken boyle bir olusumun ve teknik
bilgi ve becerilerin yeterlilik sartnamesi altinda birlesmesinin
olabileceginden bahsetmistik. ben seve seve yaridim etmek isterim....

> dunya'da ilk olacak bir calisma yapip, "Linux Teknik Servis Yeterlilik
> Sartnamesi" Hazirlama imkanimiz olabilir mi ? Bunu yapabilirsek kaos'u
> cozeriz, ustelik cok ilginc seylerde getirebiliriz. En azindan insanlar

selamlar, iyi calismalar dilegiyle.....