[Linux] Teknik servis standardi...

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 14:48:49 EEST

Selamlar..

Digital'in teknik servisi iyimidir degildir mesajlarini okurken, aklima
Digital'in UNIX teknik destegi verdigi gelmisti. Sonra "neden Linux
teknik destegi verilmiyor" gibi dusunurken, Linux'ta teknik destek icin
gereken asgari standartlarin belirlenip yayinlanmamis oldugunu
farkettim. Sizce, ulkemiz kosullari da dikkate alinarak, belkide
dunya'da ilk olacak bir calisma yapip, "Linux Teknik Servis Yeterlilik
Sartnamesi" Hazirlama imkanimiz olabilir mi ? Bunu yapabilirsek kaos'u
cozeriz, ustelik cok ilginc seylerde getirebiliriz. En azindan insanlar
buna gore rahatca cikar, ben Teknik destek veriyorum diyerek
sirketlerin bu konudaki tereddutlerini giderir.

Saygi ve sevgiler..