[Linux] Qtez, KdeStudio vs. kurulum hataları.

From: osman izbat (oizbat@yahoo.com)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 22:09:58 EEST

Selamlar.
Ben de X ortamında programlamaya ilgi duyuyorum fakat
bazı sorunlarım var.KdeStudio'yu kurmaya çalışırken
libkssl.so gibi bir dosyayı bulamadığı için hata
veriyor.Qtez'i kurarken de msg2qm gibi bir dosyayı
bulamıyor.Ben bu msg2qm dosyasını buldum ama nerde
olması gerektiğini bilmiyorum.Suse 7 kullanıyorum Qt 2
de kurulu.