[Linux] Re: cok guzel oyunlar

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 23:04:35 EEST

ali vardar demiski;

> is deprecated, use <stdlib.h> instead"
> In file included from KXLmisc.c:6:
> KXL.h:4: X11/Xlib.h: No such file or directory
> KXL.h:5: X11/xpm.h: No such file or directory
> *** Error code 1
> ---------------------------------------
>

> X11/Xlib.h
> X11/xpm.h
>
> Hata mesajından iki satır
> x devel den kastım bu dosyalardı

Selam,

dogru hocam, haklisiniz...Bu freebsd iyice bana kayi üsüttürecek.böyle
giderse silicem gidicem bi sistemi...:-)) Zaten deneme amacli
kurmustum...Opensource olan bir sistemde Open source olan kodlari compilern
bile yapamiyoruz...Sadece ftp.freebsd.org deki portlara mahkumuz yani...

Bu yukardaki 2 filede bende var...Makefile icinde ki bazi pathlari ve
KXLmisc.c icindeki bazi pathlara varincaya kadar oynama yaptim...Hic
üsenmedim Suse altindaki Makefileden tutunda config.log 'a varincaya kadar ,
hem susedeki, hemde Freebsd deki Fileleri inceleme yaptim, hatta , g++ ve
gcc nin yeni versiyonuna (ftp.gnu.org ) kada hepsini indirdim...Yok.
yok..:-((

Freebsd altinda compilern olmuyor....

Ama genede tesekkürler..

erkaN