[Linux] Re: cok guzel oyunlar

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 16:47:17 EEST

Freebsd kullanamdım dizin yapısını bilmiyorum ancak bu
oyunlar KXL denen libi kullanıyor oda X liblerini X
kutuphanen ile ilgili derlemede hata vermiş onları
kontrol edermısın
X kütüphanesi için gerekli olan geliştirme
kutuphanleri sende yuklumu onlara bakarmısın

not:
bende de calıstı ancak sanırım bır fontu bulamadıgı
ıcın bır yerde cakıyorlar

Saygılarımla
M.Ali VARDAR