[Linux] İlt: [Linux] Re: Linux Masaustu icin uygun degilmis meger...

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 01:00:27 EEST

Selamlar..

Bence o arkadas dogru bir sey yapmis. Herseyden once, bunun dogrulugunu
sormak en dogal hakki. Aslinda Linux'u anlatabilecegimizi, MS'nin savlarinin
curutebilecegimiz bir ortam olusturdugu icin kendisine tesekkur bile etmemiz
lazim. O liste, ulkemizde bir seyler yapmak isteyen, ekonomist, IT uzmani,
kimyaci, avukat vs. bulustugu bir liste. Bizim linux listemiz gibi, bagira
cagira "MS Kepazeligi" diyemeyecegiz bir platform. Ama boyle sorulmasi, bize
dogrudan verkac gibi bir pas. Eger iyi degerlendirirsek, topu doksana
takariz gibime geliyor, ama, bakin pek bir kimseden ses yok... Oysa kendi
aramizda olsaydi, neler neler saymazdik..

Saygi ve sevgiler.