[Linux] Re: linux

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 12 Jun 2001 - 13:56:27 EEST

Selamlar..

Kizmayin ama, ben bu sorudan bir sey anlamadim. Ama yorumum su oldu,
web browser ile www.xx.com gibi adresleri kullanarak sitelere
giremiyorsunuz herhalde. Bu durumda ya resolver konfigurasyonunuz
hatali, yada DOMAIN soketlerine yapilan cagrilar bir sekilde bloke
oluyor. Buyuk ihtimalle sizde benim soylediklerimden bir sey
anlamadiniz :))

Kisaca sunu bir deneyin:

# echo 127.0.0.1 > /etc/resolv.conf
# /etc/init.d/named start
# /etc/rc.d/init.d/named start

Belki isinizi gorur. Size daha cok yardimci olmak isterim. Bunun icin
sorununuzu daha acik ve net aciklayabilir, internete hangi ISP
uzerinden baglandiginizi belirtebilirsiniz..

Saygi ve sevgiler..