[Linux] Fwd: Re: [TurkeyHighTech] Xerox: Tarım ve tekstil yerine IT - Hurriyetim

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 17:07:35 EEST

Selamlar..

Ekteki mesajin sonundaki bolum, TurkeyHighTech Listesinden geldi. Bende
oturup soyle bir cevap yazdim. Kisaca, Xerox ulkemize IT Sektorune
yatirim yapin demis. Bende biraz tiye aldim, dedimki Linux kullanin,
openoffice kullanin vs. Bilmiyorum artik iyi mi ettim, kotu mu ettim ?

Bu listeye ise sunlari sormak istiyorum. Acab Linux'un IT Sektorunun
gelismesi ve teknolojisini (Elbette bunun %80'i yazilim demek) uretmesi
icin Linux'un ne gibi faydalari olur. Kendimin cok iyi bildigim konular
var mutlaka. Ama dis ulkelerdeki uygulama ornekleri, farkli yorumlar
filan iletebilirseniz, bunlar Linux propagandasi yapmakta cok faydali
olur gibime geliyor. Zaten muskulatli bir sual gelirse, bu listeye
forward ederim diye dusunuyorum. Cunku mesaj aslinda cok agresif oldu
:((

Bilmem sizler ne dusunursunuz bu konuda..

Saygi ve sevgiler..