[Linux] Re: Dial-up server DNS... (usepeerdns ?)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 16:44:53 EEST

--- ErkaN <Selamsana@uni.de> wrote:

> Serdar KOYLU demiski;

> alinarak
> adresler
> isteyecek.
> >

> Selam,
>
> evet hocam haklisiniz, söyle biraz düsününce, türkiyede genelde
> sadece 1
> tane Provider kullaniyorsunuz...

Selamlar..

Benim de 5-6 tane hesabim var. Ama hic sorun olmuyor. Neden ? Linux
kullanirim da ondan. Nasil mi ? Kurarken "cache-only name server" veya
daha iyisi name server secersiniz. Sonrada named'i startup'ta calisacak
sekilde ayarlar, resolv.conf'a "nameserver 127.0.0.1" eklersiniz. Hepsi
bu. Bir daha kimsenin DNS'iyle ugrasmazsiniz. Hele ag ortaminda
kullaniyorsaniz, muthis keyifli olur...

Her zaman soylerim. Linux kullanan mutlu azinlik olarak, Linux'un
tadini cikarin. Birakin windoz'cular debelensin dursun DNS neydi, proxy
nerdeydi filan diye :)))

Saygi ve sevgiler..