[Linux] Ynt: [Linux] Text yazıcı sürücüs

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sun 10 Jun 2001 - 13:20:48 EEST

Selamlar..

Windows'un yazici surucusunden istedigi bir takim kabiliyetler vardir.
Bunlari text modunda gerceklestiremezsiniz. Generic Text yazicisi, sadece
outtext yordamini destekler. Bu nedenle drawing vs. fonksiyonlari olmaz. Bu,
boyle bir yaziciyla sadece yazilarin basilabilecegi anlamina gelir. Fakat
siz kendi yazdiginiz programlarda dot matrix yazici destegini kolayca
verebilirsiniz. Windows hala DOS tabanli oldugundan, DOS da UNIX ve CP/M'den
araklanirken, UNIX file handles yapisi aynen araklandigindan, stdin, stdout,
stderr, stdaux ve stdprn handle'leri aynen mevcuttur. Gider, file streami
stdprn'ye kullanirsiniz, boylece DOS'tan yaziyormus gibi guzel guzel
yazarsiniz. MS'de size bize "Yeni O/S yazdim, ne guzel oldu ama.." diye bu
araklamasyon imalat ucubeyi kekler guzelce..

Saygi ve sevgiler..