[Linux] ** sendmail relay security sorunu -- bu bir açik mi NT Exchange5.5' te de ayni sorunu yasiyorum**

From: Ozgur Ozaslan (ozaslan@itu.edu.tr)
Date: Fri 08 Jun 2001 - 13:30:17 EEST

Merhaba Arkadaslar,
sendmail 8.10.1'de relay ile ilgili su olayi yasadim. access dosyasinda
sadece kendi hostuma ve ip numaralarima izin verdim. Bu hostlar ve ipler
disinda disariya mail atilamiyor. Zaten ben de bunu istiyordum ama benim
mail serveri smtp olarak gösterip outlook ile kendi kullanicilarima (to
kisminda benim domainimdeki bir hesap oldugunda) herhangi bir ip'den
herhangi bir isimle mail atilabiliyor. smtp portu 25'i sadece x.x.x.x ipleri
kullanabilsin seklinde ayarlayabilirmiyim . Bu sorun sanirim böyle çözülür.
Simdiden tesekkürler...