[Linux] Re: FreeBSD + QT + MOC ??

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Fri 08 Jun 2001 - 14:59:22 EEST

Selam

 Fatih Ozavci demiski ;

> farkindaysan ... kmago/docs/nun
> olmayarak... perl kullanmak yerine
> ayarlaman daha mantikli....
degistirir...

Dogur hocam haklisiniz.... Ama sonucta ./configure islemi bitti..Zaten oda
sadece bir doc filesi...Warnings olarak herhalde bir yere yazilmistir ve doc
fileleri acilmaz en büyük ihtimal ile ( Tahmin )

Perl ile sadece -lqt optionlarini -lqt2 olarak degistirdim...Cünkü
dünya kadar -lqt optionu var, ve eger elimle düzeltmeye kalkarsam, bitmez
onlar...

/configure filesi icinde zaten ****/moc dizileri bir kac tane....Mesela
> for dir in $dirs; do
> if test -x "$dir/moc"; then
> if test -n ""
> then
> evalstr="$dir/moc 2>&1 "
> if eval $evalstr; then
> kde_cv_path="$dir/moc"
> break
> fi
> else
yazan yerdeki bütün moc larin arkasina birer 2 koydum ve setup devam
etti..Birkac denemeden sonra bunada gerek kalmadi, cünkü bu seferde;
setenv MOC /usr/X11R6/bin/moc2
isi biraz daha düzelttim...böylece MOC hatasi ordadan tamamen kalkmis oldu
( tabi tahmin hepsi )

Make e takildik, kaldik bakalim bu aksamda...:-)))

erkaN