[Linux] Re: partititon

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 19:35:50 EEST

Selam...

Osman TEKER demiski ;

> birkac mailde dikkatimi cekti. 4 adet primary part.
> bahsedildi. dos fdisk ile ancak 1 primary yaratıp
> diğerlerini extended altında tanımlardık. ben 4
> primary part. ilk defa duyuyorum. hangi prog ile bunu
> yapabiliriz? partition magic yapar mı? 4 primary
> oluyorsa linuxu hda1'e, winleri de 2,3,4'e kursak
> sorun cıkarır mı?

Linux sorun cikarmazda, ordaki hain windowslar soruncikartacagi icin, ilk
önce Windowslarin ilk partitiona setuplanmasi daha tavsiyeli olur...

Partiton magic bu isi yparmai yapmazmi bilmiyorum ama, bütün linuxlar ile
HDD yi bölebileceginiz programlar beraberinde satilmakta, yani exra birsey
almaniza veya download etmenize gerek yok...Zaten Setup yapmada önce orda da
siz kendinz verebilirsiniz, Primamry mi yoksa extented mi bölmek
istiyosunuz diye bir bölüm vardir...

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds