[Linux] Re: partititon

From: Cem Kanioz (cem@aksistem.com.tr)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 17:29:41 EEST

linux altinda fdisk yapiyor (partition magic yapiyormu bilmiyorum hic
kullanmadim)
2.3.4 e winleri kurarsan sorun cikmiyor ama bazen lilo conf ta el ile
duzeltme yapman gerekebiliyor
tavsiyem bunlarla ugrasmak istemiyorsan winleri win2000 bootloder ile ac
liloda sadece win ve lin i ac sorun cikma ihtimali minimuma inmis olur birde
kolaylik olmasi acisindan winleri once kurmani tavsiye ederim

kolay gelsin.

cem