[Linux] Re: Windows98,Me,2000,Linux

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 14:26:40 EEST

Selam Uğur,

Zamanlardan bir zaman (Thursday, June 07, 2001, 12:59:39 PM civari), diyordun ki:

Uğur> 40G HDD'e Windows98,Me,2000,Linux yüklemek istiyorum. Açılışıda lilo
Uğur> veya Partion Magic boot manager ile yaptırmak istiyorum ( Sistem arge ve uygulama geliştirme amaçlı )
Uğur> Nasıl bir yol izlememlazım. Yani önce linux yüleyip sonra diğer işletim sistemlerinimi yükleyeyim.
Uğur> Dikkat etmem gereken şeyler nelerdir. Yardımlarınız için teşekkürler.

MEden vazgecerseniz en kolay yol 98,2000,linux sirasiyla kurmak olacaktir.. her isletim
sistemi bir oncekini yuklemeyi zaten bilir boylece.. Eger sirayi
degistirirseniz, lilo, NT bootloader veya her ikisini de elle kurmak
zorunda kalabilirsiniz. 98 ve ME'yi ayni makinaya kurabilecegnizden
emin degilim, ve sanirim windows 98'i de ME'yi de primary partition'a kurmaniz lazim.. iki primary partition
olusturmayi da yanilmiyorsam MS fdiskleri beceremiyorlar. Ayrica bir
primary'den ayni diskteki baska bir primary'i eski dos ve w95
goremiyordu, durum degismemisse, 98 ve ME'yi kuracaginiz primary'lerin
1 GB veya daha az olmasinda fayda var. Bu durumda linux,98,ME,2000
sirasi izlenebilir, daha sonra da lilo elle kurulur.

--
"Bother," said Pooh, as Brutus raised the knife.
Sevgiler,