[Linux] Re: 2.4.5 Kernel, GLIBC, RTL8139, KDE Maceralari

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 18:28:21 EEST

Selamlar sevgili Murat ve Liste uyeleri..

--- Murat Koc <murat.koc@frontsite.de> wrote:

> Oncelikle ben rpm kullanmiyorum. Herseyi kendim derliyorum ve oyle
> yerlestiriyorum ama sanirim senin kullandigin dagitimda bunu
> yapabilmen biraz zor olacaktir. 8139too, PIO kullaninca bende de
problem cikarmisti.

Valla Dial-up ve kisitli telelfon hattiyla Binary RPM indirmek daha
kolay oluyor. Kerneli zaten 10 gunde filan indirebildim.

> Bir de KDE i unutmussun.

Yaa! Gaflet insanlara mahsus. X Server calisiyor fakat, pencere
yoneticisi calismiyor. Cokda luzumlu degil zaten. Arada tavla oynamaya,
bazen maillere bakmaya, birde linux.org.tr'deki haberler bayatlamissa
yeni bir kac haber bulup yazmaya yariyor. Sonra biraz kurcalarim.
Herhalde bir name resolver sorunu. Bakar buluruz, bulamazsak, Allah'a
sukur, listemiz var.. Buradaki canavar gencler yalar yutar boyle ehven
meseleleri. peynir ekmek yemek kadar zor gelmez herhalde bizim mutlu
azinliga...

Saygi ve sevgiler.