[Linux] Re: Sendmail ve I/O error

From: Mutlu B. ONDER (monder@egeseramik.com)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 13:57:23 EEST

Merhaba ;
Hocam burdaki deger 10 mb ye gore ayarli . Ancak kotayi gectiginiz anda mesaj
geri donuyor ve bu degeri astini belirten mesaj veriyor. Bu problemin kesin
cozumunu icin google da arama yapmaya devam ediyorum ancak hala daha kesin cozum
yok.

> MaxMessageSize= xxxxxxxx ( byte cinsinden )
> birseyler yaziyor olabilir...biraz kurcalayin bulursunuz.....Mesela ordaki
> degeri 1MB icin 1000000 olarak deigstirdiginizde gieden Mailler ancak 1MB
> büyüklügünde olabilir

-- Binary/unsupported file stripped by Listar --
-- Type: text/x-vcard
-- File: monder.vcf
-- Desc: Card for Mutlu B. ONDER