[Linux] Re: Sendmail ve I/O error

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 16:34:06 EEST

Selam...

Mutlu B. ONDER demiski;
> Merhaba ;
> Hocam burdaki deger 10 mb ye gore ayarli . Ancak kotayi gectiginiz anda
mesaj
> geri donuyor ve bu degeri astini belirten mesaj veriyor. Bu problemin
kesin
> cozumunu icin google da arama yapmaya devam ediyorum ancak hala daha kesin
cozum
> yok.

Az önce bir deneme yaptim ve /etc/sendmail.cf icindeki degeri söyle
degistirdim:
  0 MaxMessageSize=1048576

  1048576 = 1 MB oldu yani....ek olarak baska biryere 2MB lik bir File
göndermeye calistim, Error veriyor ve göndermiyor.

  900 KB lik bir file deneme yaptim, hersey normal...

  Gözden kacirdiginiz bir nokta olabilir...

  Tabi bütün bu degisiklikleri yaptiktan sonra Mail Serveri yeniden
calistirmayi unutmuyorsunuz ...:-)) Ki böylece eski degerler yerine yeni
degerleri kabul etsin...

  erkaN

  --
  The linux philosophy is laugh in the face of danger.

  L. Torvalds