[Linux] Re: Suse 7.0 çaylak kullanıcıs

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 11:59:28 EEST

> Selam

Selam,

> [...]
> Kar=FE=FDmdaki ki=FEi de SuSE'nin normal kernel ile derlenemeyece=F0ini b=
ana
>s=F6yledi. Yani www.kernel.org 'dan indirdi=F0im bir kernel Suse'de
>derlenemezmi=FE.Bu laf=FD s=F6yleyen ki=FEi kendinden =E7ok emindi. =DDhti=
yac=FDm olan
>kerneli Suse'nin ftp sitesinden alabilece=F0imi s=F6yledi. Ben o sitede
>sadece kernel ile ilgili rpm dosyalar=FD g=F6rd=FCm. Onlar=FD y=FCkledim a=
ma bir
>de=F0i=FEiklik olmad=FD.Acaba adam=FDn dedi=F0i do=F0ru mu? Suse ger=E7ekt=

sana oyle soyleyen kisi kulliyen sallamis:))

Bir kere SuSE nin normal kernel ile derlenmesi gibi bir kavram yok.

SuSE kendisini kullandigi kernellara patch yapar ne bilim iste ilk BIGMEM
support filan gibi ama bunlarin hepsi zaten www.kernel.org da kernela
update edilir.=20

Istedigin kerneli kullanirsin. Hicbir problem olmaz. Ancak eger sadece
SuSE cilerin yazdigi bazi donanimlar icin driverlara ihtiyacin varsa ve
bunlar standart kernelda yoksa ve binary halde iseler o kerneli kullanman
gerekir. Ki boyle bir durumda yok.=20

Yine o arkadasa isterseniz soyleyin bu listeye uye olsun biraz bilgi alsin
konusulanlardan da insanlara boyle sacma sapan bilgiler vermesin.

SUSE yi ben mxt, lids, xfs, jfs, acl, sstat ... gibi bilimum patch
yuklenmis olarak bugune kadar hep kullandim ve hala da oyle kullaniyorum.

Siz de istediginiz gibi kullanirsiniz.

IYI CALISMALAR

=09=09=09=09=09=09=09=09MURAT KOC