[Linux] Suse 7.0 çaylak kullanıcıs

From: Vahit Üna (vahit@ufotek.com.tr)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 09:25:24 EEST

Selam
SuSE Türkiye satıcılarına kernel ile ilgili bir soru sordum. Karşımdaki kişi de SuSE'nin normal kernel ile derlenemeyeceğini bana söyledi. Yani www.kernel.org 'dan indirdiğim bir kernel Suse'de derlenemezmiş.Bu lafı söyleyen kişi kendinden çok emindi. İhtiyacım olan kerneli Suse'nin ftp sitesinden alabileceğimi söyledi. Ben o sitede sadece kernel ile ilgili rpm dosyaları gördüm. Onları yükledim ama bir değişiklik olmadı.Acaba adamın dediği doğru mu? Suse gerçekten normal kernel ile derlenmiyor mu?
Saygılar...