[Linux] Re: Ynt:kanaal

From: erkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 20:00:54 EEST

Dienstag, 5. Juni 2001 13:17 tarihinde Baris Simsek demiski:

hayatimin % 51 PC karsisinda geciyor ama, bir defa dahi olsa IRC ne
kullandim nede Compiler ettim,,Nede ona merak sardim... Nede
calistirdim, nede calisirken gördüm...Ama asla IRC ye karsi oldugum
izlenimi felan cikmasin...Benim yapabilecegim birsey degil, yani
birazda zevk meselesi diyleim....-))

Web tabanli bir formu her zaman testekledigimi daha öncede ve simdi
hala söylüyorum... Cünkü gelen giden mesajlar karismaz ve bir soruya 10
kisi ayni cevabi vermez... yani maksat taraffuf olsun birazda.. ki eger
baska bir düsünce varsa, en güzeli ( bence ) Web tabanli bir forum da
paylamak veya düsünceyi aciklamak..

Baris kardesimizin fikrine katiliyorum...

--
erkaN

The Linux philosophy is laugh in the face of danger

L. Torvalds ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.