[Linux] Re: Ynt:kanaal

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 16:17:22 EEST

        kimse gelmiyorsa belki de cogunluk irc kullanmiyordur. (benim
gibi) Isterseniz once bu listede kac kisinin irc kullandigini test edin.
Ornegin bana cok itici geliyor. Cunku irc basinda durmanizi istiyor. Bu
bos zamana kac kisi sahip?

        Girisiminizi takdirle karsiliyorum ama bu soruyu bir sorun.
Baslangicta hatirladigim kadariyla maksat 'daha cok kisiye duyurmak' gibi
birseydi. Ornegin web tabanli bir foruma girip cikabilirim. Boyle bir
platforma katilabilirim. Ama irc?....

- barI$ -