[Linux] TurkLug IRC kanaal

From: Ismail Murat Dilek (cereta@blueyonder.co.uk)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 16:00:21 EEST

Selamlar,
Ben TurkLug Kanalinin Kurucusu olarak biraz uzgunum. Daha oncede
free.uk.linux.turkish adli news grubu kurmustum ama kimse ilgi gostermedi. Ayni
sey simdi TurkLug Kanali icn gecerli. Yaklasik iki haftadir acik olan TurkLug
Irc kanalina kimsenin ilgi gostermemesi cok uzugu.

"Simdi Listeye su soruyu soruyorum. Hani o haftalardir. Forum, Listeyi bolelim
soyle yapalim boyle yapalim diyen arkadaslar neredeler.???"

Osmanli imparatorlugunda oldugu gibi matbaa icad edildi bize 150 sene sonra
kabul edildi.Herhalde ben daha cok bekleyecegim!!!!!

Sunu hatirlatmak isterim, Suse, Debian ve digerleri, avrupadaki hemen her Linux
Kullanicilari Grubunun IRC Forum kanali vardir.

TurkLug in manasi Turkiye Linux Kullanicilari gurubudur.

TurkLug 365 gun icinde kullanilmazsa otomatik olarak imha edilecektir.

Ben cagrimi tekrar yapiyorum. Matbayi 150 sene bekledigimiz gibi beklemeyelim

Bu kanali kullamak icin. Xchat,Kirc,Kvirsc(freasmeat ten yukleyebilirsiniz)
programlarindan birinikullanabilirsiniz.(benim sahsi gorusum Xchat daha iyi
gibi).

yukaridaki ismini verdigim programlardan birini calistirdinizda
server ayari olarak

irc.openprojects.net secin.

ve daha sonrada asagidaki komutu yazin

/join #TurkLug