[Linux] Re: Kernel 2.4.3 ile install problemi

From: Cem Kanioz (cem@aksistem.com.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 14:27:51 EEST

Merhaba,

Erkan bey ben bu ram cikarma isinide denemistim gerci en ufak ram 128 di ama
bu makinalara slackware 7.0 ve 7.1 kurluyosa RedHat 7.1 de ftp kurulumda
oluyorsa dumduz bir mantikla
ram ler degil RedHat de bozukluk vardir derim :) ramde sorun olsa ftp
kurulumundada ayni hatayi vermesi gerekmezmi ?

tesekkurler

Cem