[Linux] Re: Kernel 2.4.3 ile install problemi

From: Cem Kanioz (cem@aksistem.com.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 14:05:07 EEST

Merhaba,

RedHat 7.1 icin 4 ayri makina ve yuzlerce kombinasyon denedim ama sonuc
ayniydi

makinayi networke baglama sansin var ise bir makinada ftp server calistirip
ftp kurulumu yapacaksin her makinada hic sorunsuz calisiyor.
yada wmvare uzerinden kuracaksin o da hic sorunsuz kuruluyor.

ftp kurulum icin:
netboot ve driver (net boot ile acildiginda ordaki uc - bes
secenekten biri senin ethernet kartina uyuyyorsa gerek yok benimki Realtek
8139 du sanirim yoktu orda) disk yapiyorsun netboot ile acip driver diski
yukluyorsun (driver disk i ethernet driverlerinin oldugu ekranda f2 tusu na
basarak yukluyorsun ) catir cutur networku ggoruyor ftp makinanin ip si we
sourclerin oldugu pathi belirtiyorsun gerisi ayni zaten. o kurulmayan 4
makinaya bu sekilde kurdum bende :))

daha sonra redhatin sayfasina baktim orda isolari cekersen ayriyetten boot
image i de cek felan gibi seyler diyordu ama okuma sansim olmadi (vakit
sorunu) bir goz at istersen

tahminimce bu gelen boot image de bi sorun var cdrom yada swap olayinda
cakiliyor gibi duruyor.

degisik bir cozum bulursan benimlede paylasirsan sevinirim.

Saygilar

Cem