[Linux] Re: KDE2 de TR karakter ile ilgili bilgi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 01:18:52 EEST

Selam,

i18n dosyasında

LANG=tr_TR
LANGUAGE=tr

atamalısınız.

LANG=tr_TR tüm yerel özellikleri tanımlarken (Türkçe gün ve ay isimleri gibi),

LANGUAGE=tr ile sadece bazı (hepsi değil) programların Türkçe iletilerle
çalışması sağlanır. İkisi birden kullanıldığında bir uygulama Türkçe iletilere
sahipse mutlaka bu iletileri alırsınız.
Hala birçok uygulama tek standart kullanmıyor.

Örneğin KDE2 sadece LANGUAGE=tr ile Türkçe olabilirken,
gnome-1.4 mutlaka LANG=tr_TR ister.

Nilgün

Çarşamba 06 Haziran 2001 00:09 tarihinde, Onur Kucuk şunları yazmıştı: