[Linux] Ynt: Ortak Mail Programi

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 00:42:31 EEST

Selamlar...

Netscape gibi multiplatform mail clientlerin Linux ve Windows altinda ayni
formatta dosya tutuyor olmalari muhtemel. Bu faraziye ile, maillerinizi
Windows partitionda tutar, ayni programin (Buyuk ihtimalle ayni versiyonu)
Windows ve Linux sürümlerini kullanirsaniz, Linux altinda mail dizinini
mount edilmis FAT partisyonundaki Win versiyonun kullandigi dizin olarak
ayarlayarak (symlink'ler her derde devadir) kullanma ihtimaliniz olabilir.
Denemek, arastirmak ve cok sabirli olmak lazim elbette.

Hic denemedim. Ama olur gibime geliyor. Belki bu ozelligi saglayan bir mail
client te bulunabilir biraz arastirarak.

Kesin cozum ise su olacaktir. Chronos gibi OS Independent bir programi alip
modifiye ederek multiplatform calismasini saglamak.

Saygi ve sevgiler...