[Linux] sorun bende mi yoksa linuxde mi

From: hamdi altinbas (h_altinbas@yahoo.com)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 00:06:47 EEST

Merhaba linux dostlari,
      Benim problemim dosemuyla ilgili.Dosta
calistirdigim bir C programini dosemu yardimiyla linux
tede calistirmak istiyorum ama dosemu ve freedos
paketlerini basariyla kurmama ragmen bir türlü dosemu
programini baslatamiyorum.Acaba yapmam gereken ek
görevler mi var yoksa sorun Linux'umde mi?(Mandrake
Linux 8.0Beta kullanmaktayim.)
              saygilar............