[Linux] Re: Off Topic ..Kiralik hatlar ve telekom

From: bbolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Mon 04 Jun 2001 - 11:21:34 EEST

>.Hos internet cikisimizde cok s=FDk gidiyor ..Ar=FDyoruz baglantimiz yok=
 diye=20
>..Cevap cok klasik "Bak=FDyoruz "
>Ne zaman duzelir diye soruyoruz ..Cevap yine cok klasik "Calisiyoruz .."
> Simdi benim merak ettigim bu durumu biz gibi baska yas=FDyanlar varmi=
 ?=20
> Cozmek icin ne yap=FDlabir ? Sikayet edilebilecek bir merci var mi ?=20
> Sikayet etsek bir ise yarar mi ?
rekabet kurulu na sikayet edebilirsiniz. alcatel tarafindan yapilan omurga=
=20
hatali. turk telekom halen omurgayi devralmadi, yenisinin ihalesi=20
yapilacak(gitti 50 milyon dolar. vah benim ulkemin servetine). LL&FR=20
hatlardaki sorun size ozel degil, cok kisinin basi agridi. acil cozum DSL=20
hatlara transfer olmakta. bu arada telekom ttnet yuzunden ISPler tarafindan=
=20
haksiz rekabet ve gerekli yatirimlari yapmayarak gorevi aksatma suclarindan=
=20
mahkkemeye verildi.