[Linux] Glibc Patch?

From: Modulex Linux (linux@modulexsoft.com)
Date: Sat 15 Jan 2000 - 14:31:41 EET

Arkadarlar,
Red hat 7.0 var kylix 1.0 kurmaya calistim fakat kuramadim ,readme de glibc
yi path lemek gerektigini ve nasil yapilacagi ile ilgili komutlarida yazmis

rpm -Uvh glibc-[2c]*
rpm -Fvh glibc-[dp]* nscd-*

bu komutlari uyguladigim vakit sistem bana Glibc su anda kullaniliyor veya
xxx.so.x dosyasi su an kullanimda diyor sadece glibc yi patch'lesem yetecek
saniyorum yardimci olabilirseniz sevinirim..

Seckin OKCEBE
Modulex Software
www.modulexsoft.com