[Linux] Re: e-mail client

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 14:05:44 EEST

Selam,

İsim baş harfleriyle alıntı meselesini anlayamadım ama geri kalanları KMail-1.2
yapabiliyor. Örneğin bende, gelen maillerden içinde Reply-To: linux@linux.org.tr geçen tüm
mailler otomatikman Gruplar/Linux folder'ına yerleşiyor. Grupları ve kişileri bu
şekilde filtreleyerek her maili yerine yerleştiriyor. Filtre uygulanmayanlar ise
okunduktan sonra çöpe... Folder üzerine sağ tıklayıp yeni mail göndermek kolay,
dolayısıyla adres defteri gibi şeylerle uğraşmak gerekmiyor.

Nilgün

Pazar 03 Haziran 2001 13:26 tarihinde, Berk Özbozkurt şunları yazmıştı: