[Linux] Re: xwindows

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Sat 02 Jun 2001 - 20:22:49 EEST

Ceyhun Kirmizitas demiski;

> RH7.1 yuklu makinami 3-4 gun acmadim...daha sonra acip herzamanki gibi
> startx dedigimde su hatayi verdi:
> **************************************
> Fatal Server Error:
>
> No valid modes found.
>
> XIO: fatal IO error 104(Connection reset by peer) on X server ":0.0"
> after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaining.

> neyse sonra Xconfigurator ile duzelttim...ama benim merak ettigim sey bu
> hata neden kaynaklandi.. Makinayi her 3-4 gun kapadigimda bole seyler
> gelecekmi basima?

Peki monitoru dahi degistirmedinizmi, veya baska bir monitor felandami
denemediniz, yani eskisini cikartip yenisini taktiniz ve böylece X-Server
ayarlari bozulmus olabilir...

Özellikle XF86Config icindeki;

Section "Monitor"

baska bir monitor olarak degismisse de ayni hatayi verebilir !!!!!

Belkide yeni bir Grafikkarte veya aynisindan baska bir grafik karti takmayi
denediginiz...olabilirde olabilir yani...:-))))

Düzeltilmisse, zaten sorun cözülmüs...Bir hata yok...belkide uzun süre
calismadigi icin size darilmistir...Tabi buda isin saka kismi....:-))

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds