[Linux] xwindows

From: Ceyhun Kirmizitas (ceyhun@olympos.gen.tr)
Date: Sat 02 Jun 2001 - 18:11:14 EEST

Slm,

RH7.1 yuklu makinami 3-4 gun acmadim...daha sonra acip herzamanki gibi
startx dedigimde su hatayi verdi:
        Fatal Server Error:

No valid modes found.

XIO: fatal IO error 104(Connection reset by peer) on X server ":0.0"
after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaining.

neyse sonra Xconfigurator ile duzelttim...ama benim merak ettigim sey bu
hata neden kaynaklandi.. Makinayi her 3-4 gun kapadigimda bole seyler
gelecekmi basima?

Tesekkurler & iyi calismalar..