[Linux] sendmail SMTP timout sorunu

From: Volkan Evrin (linux@karel.com.tr)
Date: Fri 01 Jun 2001 - 15:57:59 EEST

Merhaba,

Sistemimizde mail server olarak calismakta olan bir RH6.2, Sendmail.8.9.3
bulunmakta. windows makinalardan disariya mail gondermeye calisildiginda
(SMTP), mesaji gondermek icin baglanti kurmaya calistiginda uzun sureli
beklemeler olmakta ve hatta "server timout"lara dusmekte. Windows uzerinde
timout'lari yukseltince daha rahat mesaj gonderme yapilabilmekte. Bunu
yaninda, mesaj almakta ise (POP3) hicbir sorun yok, tikir tikir calisiyor.

Benim aklima, DNS sorgulamasi geliyor. Ayarlar icinde siralamasi (hosts,
DNS) olarak tanimli. Server uzerinde DNS servisi calismakmakta, DNS olarak
baska bir makinadan hizmet almakta...

Cozume yardim edebilecek yada yorumda bulunabilecek bir arkadas var mi?

Volkan Evrin