[Linux] Mandrake 8.0 ve turkce

From: Altuğ Bayram (altugbayram_2000@yahoo.com)
Date: Fri 01 Jun 2001 - 14:22:15 EEST

Selamlar,

Mandrake 8.0'i turkce kurup, turkce sorunlarini cozemeyince
listeye sormak istedim. Mailleri aldiktan sonra bu konuda soru
ve cevaplar oldugunu gordum ve kendi makinemde uyguladim.
Mandrake'yi ingilizce olarak kurdum ve anlatilanlari uyguladim.
Elde ettigim sonuclar soyle:
KWord: Tum karakterler buyuk yada kucuk harf gorunuyor.
yalniz buyuk harflerde ( turkceye gore) H'den sonraki iki harf
yer degistirmis gozukuyor. Ama kucuk harflerde boyle bir sorun
yok.
Advanced Editor: kucuk yada buyuk harflerde S'den sonraki harf
gozukmuyor. Yeri bos kaliyor ve imlec son basilan karakterin solunda
gozukuyor. Ama enter'le alt satira gecildiginde son karakter yerinde
kaliyor. Ayrica kword'teki problem bu programdada var.

Bu sorunlar sizlerdede var mi ? Cozum onerileriniz neler olabilir ?

Altug Bayram