[LINUX:25801] RE: kahrolasi :(intel etherExpress pro/100 karti(on board)

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 10:50:43 EET

Merhaba;
Biz genelde server sistemlerde reklam gibi olacak yanlis anlasilmasin,
IBM Netfinitiy kullaniyoruz. Ve ben bazen test icin PC leri alip linux
kuruyorum..
IBM Netfinity ler (3000 - 5000 - 7100) ONboard ve interl etherexpress
pro/100 ile
butunlesik olarak geliyor

Kernel 2.2.14 den sonrasinda tanimayan bir dist. gormedim,

Slackware 7.0 ve 7.1 ozellikle.

Sistemde baska bir kart ile (IRQ lari) cakisiyor falan olabilir her seyi
kontrol edin.

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr