[LINUX:25799] Re: Novell ve win98 nt

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 10:22:43 EET

On Saturday 24 February 2001 15:06, you wrote:
> merhaba benim bir sorum olacakti..sirketteki diger kullanicilarin
> disklerini gorfemiyorum
> mesala bir dosya lazim oluyor bir turlu diskleri goremedigim icin onlarla
> baska yollardan paylasabiliyorum.
> diger kullanici disklerini nasil gorebilirim yardimci olursaniz cok
> sevinirim..
> BILAL KUS....

Sanirim sorun sharing ile ilgili...

Eger dogru tahmin ediyor isem, win9x bazi makinalardan peer to peer disk
share yapmak istiyorsun. Kolay.

Paylastirmak istedigin diskin ikonu uzerinde sag tusla tikla
orada paylasim(share) kismini tikla. ordan ayarlari yap.

Bu kadar

PS: bu iste bu hata var ya hadi hayirlisi. Linux listesinde M$ destegi
veriyoruz.

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator