[LINUX:25784] RE: internete baglanma

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Sun 25 Feb 2001 - 19:12:41 EET

Merhaba;
benzer sorunu redhat de yasamistim ve ewreniz isimli
arkadas soyle bi fikir vermisti:
options dosyasini ac super user olarak
icerigindemuhtemelen lock yaziyordur.. ve orayi su
sekilde degistir:
lock
defaultroute
noipdefault
modem /dev/ttyS* 57600
crtscts
passive
asyncmap 0
* yerine modeminin bagli oldugu portu yazmalisin bu
sekilde sorun
hallolacaktir
umarim. bu arada isp nin dns ayarlarini duzgun bir
sekilde yaptigini
varsayiyoruz elbette.Iyi calismalar.Evreniz<<<<<<<<<<<

umarim yardimi dokunur
bu arada GorkemCetin 'de eternet kartiniz varsa
ifconfig eth0 down diye bi komut denedikten sonra
baglanmayi dene demisti..

selamlar.
MustafaOgun

--- Mehmet OZDOGAN <mehmet@emrebilgisayar.com.tr>

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/

> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan
> kullanmayin.
> Listeci arayuzu:

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi: