[LINUX:25782] Mandrake 7.2 ve modem ile ses karti

From: Ahmet Salih Bicakci (asbicakci@superonline.com)
Date: Sun 25 Feb 2001 - 18:31:16 EET

Arkadaslar

* Mandrake 7.2 yi yukledim USB tanidigi icin modemi goruyor ama modemim
soft modem oldugu icin modemimi tanimiyor ek bir cozum var mi_ yoksa yeni
bir modem mi almaliyim_
* Ikinci sorunum da Circus Logic Crytall Fusion Soundcard’im var. 7.0
yuklu iken `sndconfig` komutunu calistirdim ve driver’a alsa-projecten
bakmami istedi. Baktim bir driver bulamamistim.
* Ancak 7.2 karti goruyor ama MP3 calmak istedigimde bir baska hardware
onu bloke ediyor olabilir diyor. Sizce tam tanimiyor mu? Yoksa taniyor ve
bir cakismami var.

* Bu arada printerimi tanitamiyorum. Oki Okipage 4w Plus ama bir turlu
lp0 dan tanitamiyorum. Test page alamiyorum

* Ekran kartiminin linux icin yeni yazilmis bir driveri var , download
ettim, ama nasil ekran kartinin driveri olarak bunu tanitacagim.

Simdiden yardimlariniz icin tesekkur ederim.

Salih

image001.jpg