[LINUX:25726] ynt.Re: Turkce karakter

From: ran # (uozan@softhome.net)
Date: Fri 23 Feb 2001 - 11:28:32 EET

burada,
FontPath "unix/:-1" satirin bir ustune assagidaki satirlari ekleyip save
yapmalisin(büyük kucuk karakter onemlidir.)

FonthPath "/usr/share/fonts/ISO8859-9/100dpi:unscaled"
FonthPath "/usr/share/fonts/ISO8859-9/75dpi:unscaled"
FonthPath "/usr/share/fonts/ISO8859-9/misc:unscaled"
FonthPath "/usr/share/fonts/ISO8859-9/100dpi"
FonthPath "/usr/share/fonts/ISO8859-9/75dpi"
FonthPath "/usr/share/fonts/ISO8859-9/misc"

yanliz bu yukaridakileri ben rhat te kullaniyorum.senin dagitimi yazmamissin.bu
nedenle yukaridaki adreslerde bi karisiklik olabilir...olmadi "find" ile
ararsin.
klavyeyi de turkce yampak icin;
/usr/X11R6/lib/X11/xinit/xinitrc dosyasinda, sysmodmap satirinin karsisina,
/usr/X11R6/lib/X11/etc/xmodmap.trq yazmalisin. ama bunun icin dil/klavye ile
ilgili paketlerin kurulmus olmasi gerekiyor.

 On Tue, 20 Feb 2001, Mehmet Melik Kose wrote:
> "/etc/X11/XF86Config-4" dosyasini buldum ve icinde fontlarla ilgli oldugunu
> sandigim su satirlar var:
>
> # Multiple FontPath entries are allowed (they are concatenated together)
> # By default, Mandrake 6.0 and later now use a font server independent of
> # the X server to render fonts.
>
> FontPath "unix/:-1"
>
> EndSection
>
> turkce karakterleri gorebilmek icin ne yapmaliyim burda.
> Cevaplar icin simdiden tesekkurler.
> --
> Mehmet Melik Kose

One Ring to biring them all and in the darkness bind them