[LINUX:25721] Re: Apache de birden fazla SSL Virtual Host

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Fri 23 Feb 2001 - 10:17:27 EET

selam,

  simdi ben serverda apachectl startssl diyerek ssl servisini veriyorum
httpd servera ve bunu boot.local dosyasinda yapiyorum. tabiiki boot
esnasinda bana ssl key sifresini soruyor. E benim makinemde 10 tane ssl'i
olan 10 ayri host olsaydi, (hemde hepsi ayri IP numarali) o zaman ben her
biri icin ayri ayri sifre mi girecegim boot esnasinda? Yani boyle olmuyordur
herhalde dimi?