[LINUX:25699] Re: FW: ide-raid hakkinda bilgi...

From: M. Umut Karabudak (ukarabudak@cizgi.com.tr)
Date: Thu 22 Feb 2001 - 18:03:52 EET

Selam,
Bir kac arkadas performans dususlerini oldukca iyi aciklamis. HTP icinde
RAID desteginin olmadigini http://www.highpoint-tech.com/370drivers.htm
adresinde kendileri belirtmekteler. Ben sahsen denemedim. AMI IDE-RAID
Turkiye'de bulunuyor mu tam olarak bilemeyecegim. Ancak Linux icin ucuz bir
IDE-RAID cozumu su an mumkun degil. En azindan HTP,Promise yongali ve
yayagin satilan yongalar icin :(
M. Umut Karabudak - Çizgi Elektronik