[LINUX:25612] RE: 25601] Yeni Linux kullanicisi

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Tue 20 Feb 2001 - 09:22:19 EET

cevaplar:
1)Hmm, diğer dağıtımları şimdi hatırlamıyorum ancak mandrake de XF86Config
dosyası /etc altında değil doğrusu "/etc/X11/XF86Config" olacak, Bir ihtimal
XFree86 nın 4.0.1 versiyonu kurulmuş olabilir o takdirde Configurasyon dosyası
"/etc/X11/XF86Config-4" olacak. (Mandrakede XF86 nın 3,3,6 ve 4,0,1
versiyonları var kurulumda uzman'ı seçerseniz hangisini kuracağınızı
seçiyorsunuz)
2)Kurulumu en etkili şekilde nasıl öğrenirsinizi bilemem de, (ki ben henüz
öğrenemedim) /usr/share/doc altındaki dokumanlar güzel bir başlangıç olur.
Birde man sayfaları var her hangi bir komutu kullanmayı öğrenmek için konsoldan
"man komutadı" diyorsunuz size bir kamyon bilgi sunuyor. Ayrıca benim faydalı
buldum nag,sag dokumanlarınıda eğer kurduysanız "/usr/share/doc/" altında
biryerlerde bulursunuz dosyalar html.
3)Telnet ile girip wget ilen dosya indirebilmen lazım da ben detaylı olarak
açıklama yapacak bilgiye sahip değilim man sayfalarında detay olması lazım:)
üzgünüm bu konuda daha fazla bilgim yok.
iyi çalışmalar
memory