[LINUX:25611] Re: [LINUX:25582] Re: [LINUX:25527] Hangi LDAP Kullanmalı

From: Kemal Gencay (kemalg@superonline.com)
Date: Tue 20 Feb 2001 - 09:03:33 EET

Teşekkurler, epey aydınlandım.

Evet Linux çözümleri ile müşteriye hizmet etmek istiyorum.
İlk gereksinimim ağ yönetimi+haberleşme altyapısı kurmak (Postaci kullanmak
istiyorum, olabildiğince Türkiyedeki kaynakları ve becerileri önplana
çıkartmalıyız) .

Daha sonra eğer başarabilirsek "Single Sign On" ile bilgi bankasına (Linux
altında çalışan Sybase kullanacağız) erişmek. Ancak Single Sign On yaşamsam
değil, olmazsa bilgi bankasına ilave bir login kabul edilebilir.

Nette sayısız kaynak buldum, biraz irdeleyip, en kolay kurulup
kullanılabilecek ve her müşteri için standart olarak önerip
kullanabileceğimiz bir beceri ve ürün altyapısı oluşturmaya
çalışıyorum:))))))))

Tekrar teşekkürler
Kemal
http://www.kemal-gencay.nom.tr