[LINUX:25603] Re: Yeni Linux kullanicisi

From: Sonat Dennis Ozturk (seytan@wanadoo.dk)
Date: Tue 20 Feb 2001 - 00:26:42 EET

1. Tam emin degilim fakat ayni sey benimde basima gelmisti mandrake
kullanirken. Dosyanin adi XF86Config degil baska bir dosyaydi. XF yada Xf
diyip TAB tusuna basip olanlari gorebilirsin O isme yakin bir dosyaydi ama
tam hatirlayamiyorum.
2. Bence linuxu en etkili sekilde Bir UNIX kitabi ve bu mail listesini takip
etmekle ogrenebilirsin. Bir linux kitabida genel seyleri ogreticektir. Ama
tabiki kullanicagin linuxun kitabi o linuxu ogrenmen icin tam bir kaynak
olacaktir. ama tum linuxlar birbirine cok benzer. Standarttir komutlar.

3. sorunu tam anlamadim fakat ftp diyorsan get dosya.adi diyerek
cekebilirsin.

    Saygilarimla
Sonat Dennis Ozturk