[LINUX:25604] Re: webhosting control panel

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Tue 20 Feb 2001 - 00:27:35 EET

sphera.com 'a da bir bakin. Hem o biraz daha komplike, ayni zamanda Reseller
VDS de satabiliyorsunuz. Ve pleskde ki gibi her seyi tek bir bilgisayar
yapmasi gibi bir kisitlama yok. Gerci pleski daha tam olarak inceledim,
(daha sabah alip gelmisler sirkete, soyle bir kurduk iki oynadik sonra
gidince bakarim tam anlamiyla) . Isin garibi biz de sirkette bir arkadasla
bu tur bir sey programlarmiyiz diye planlama yapiyorduk. Millet gene once
davranmis.