[LINUX:25579] RE: yardim ve sikayet (Fwd)

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Mon 19 Feb 2001 - 15:53:12 EET

At 12:07 19.02.2001 +0200, you wrote:

>Selam,
>
>Asagidaki mail bana degil sanirim degil mi?
>Yine tartisma baslatmak istemem ama Gorkem in bilgisini ve becerisini dogal

yahu allah lillah askina su sacma tartismalara bir daha girmeyelim. olmayan
zamanim da bu ve benzeri geyikleri okumakla gecmesin. ufak bir hatirlatma
daha, lutfen reply ederken mailin altina eklenen liste bilgilerini silin,
bazen 1 satir yazinin altinda onlardan 8-10 tane oluyor. dial-up'culara aciyin