[LINUX:25518] Re: murat koc (nerelerdeydin yaw?)

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Sat 17 Feb 2001 - 21:55:35 EET

Selam,

Herkese tesekkurler. Is guc iste napalim. Sonucta linux sirketinde
calisiyorum ama listeyi sirket reklami yapmak icin kullanmak istemiyorum
ondan fazla bilgi vermesem daha iyi olur. Ama Linux ile yaptigimiz ve herkesi
ilgilendirdigini dusundugum projelerin sonuclarini burada ileride
aciklayacagim.

Tekrar tesekkurler herkese ilginiz icin.

> Çikita muz ile televizyon arasindaki fark kadar, FreeBSD ile Linux
> arasında fark var (belki biraz daha az ;-). freebsd@gelecek.com.tr
> listesine üye olmak için majordomo@gelecek.com.tr adresine, içinde
> "subscribe freebsd" geçen bir e-posta gönderebilirsiniz.

Bunun yerine linux.org.tr domaini altinda bulunan listecideki bsd mailing
listin bu tur bir tartisma ortami icin daha uygun olacagini dusunmekteyim.

listproc@linux.org.tr adresine

subscribe bsd

yazan bir mail yollamaniz yeterli olacaktir.

Mustafa Hocam ne der bilmiyorum (kusura bakmayin Hocam konu acilmisken
dayanamadim) simdiden bu haberi vermeme ama sevgili Huseyin Yuce ve sayin
hocam Mustafa Akgul un buyuk katkilari ile bsd.org.tr domaini sanirim yakin
bir zamanda hayata gececek. Bu domainin de linux.org.tr domainin ayakta
durmasini saglayan bircok adsiz (aslinda cok taninan) kisi gibi olayi
bireysellikten uzak tutacak ve tamamen gelismesini saglayacak kisilere
ihtiyaci olacaktir. Zamani geldiginde sanirim Akgul Hocam ve sevgili Huseyin
Yuce gerekli aciklamalari ve nelere ihtiyac oldugunu listede
belirteceklerdir. Bu durumda sanirim o domain daha iyi bir merkez olacaktir.

BSD listesinde cevap veren kisi yerine daha cok soru soran kisi konumunda
olacagim :)))

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC

                                                                MURAT KOC